U begrijpt dat uw succes als bedrijf staat of valt met hoe goed u uw klant begrijpt, en hoe u in staat bent uw klant te beïnvloeden.
Veel bedrijven snappen dat hiervoor teamwork en afstemming nodig is. Slechts enkele weten dat hiervoor juist het proces van de ander – de klant – goed gekend moet worden.
U verkoopt niet, de klant koopt!

K.I.K. brengt dit proces naadloos in kaart (Dynamische DMU, Beslissingsproces, Foto van de klant),  zodat u effectieve acties kunt plannen.

K.I.K. is interessant voor alle sales en account management, maar omdat iedereen commercieel en samen zou moeten opereren, wordt het programma vaak aan sales en non-sales gegeven.
NB. Over K.I.K. wordt niet gepubliceerd. Het denkmodel is alleen voor de afnemers. Daarmee haalt u een mooi trade secret in huis.
In een gesprek kan ik u inleiden in de onderdelen van K.I.K.

Kijkt u  u snel verder bij het programma en de uitgangspunten.

K.I.K. , 1 taal en denkproces en een briljante strategie.
K.I.K. , een totaal aanpak op 1 blad papier.
kik